20131016

How to style a sweater

Ik ben zo kapot moe ehh, je wilt niet weten. Jullie weten misschien dat ik auditie heb gedaan voor dat scapino gebeuren? Nou, ik moest van maandag tot vandaag van 10 uur 's ochtens tot 5 uur dansen. En na drie dagen ben je toch een beetje kapot. Maar het waren echt super dagen! Het was heel gezellig en leerzaam, heb nieuwe dingen geleerd! Maar ik hou me aan de afspraak elke maandag, woensdag en vrijdag komt er iets online. 
Een vandaag heb ik vijf outfits voor jullie gemaakt hoe je een sweater kan combineren. Want de koude dagen komen er langzaam weer aan, dus het is weer tijd om ze uit de kast te halen!


Outfit 1: Ik heb deze leuke sweater gecombineerd met een felle legging. Zodat de aandacht naar de legging gaat. Het moet wel een beetje een oversized zijn dat die valt over de achterkant, om het zomaar netjes te zeggen. Ik heb gekozen voor een felgekleurde legging want dat staat leuk met het zwart. Daar onder nog sneaker wedges en deze outfit is compleet!

Outfit 2: Deze witte simpel gebreide sweater kan je ook makkelijk met een leuk rokje combineren, maar dan wel een legging er natuurlijk onder! Ik heb gekozen voor een rokje met bloemetje vond ik wel erg leuk bij staan. Je kan er voor kiezen om de sweater over het rokje te laten vallen of er in stoppen. Het heeft allebei een erg leuk effect! En dan leuke Dr. Martens eronder. En bordeaux rood is wel een beetje de kleur van de herfst, vind ik dan :)

Outfit 3: Een zalmkleurige sweater heb ik gecombineerd met een statement ketting. Ik vond deze blauwe kleur wel heel erg mooi met die grote stenen. Statement kettingen zijn echt een trend van deze winter! Ik heb de eyecatch op het bovenlichaam gezet. Dus een simpele donker blauwe broek er onder. En wat leuke simpele loafers.

Outfit 4: Een sweater kan je ook heel goed combineren met een kraagje. Een los kraagje of een blouse die je eronder draag, dat is lekker warm voor de koude dagen! Een kraagje in kettingvorm is ook echt heel mooi. Een lichte broek eronder en wat leuke boots maakt deze outfit af!

Outfit 5: Zo'n oversized trui kan je heel leuk gecombineerd zijn met een shortje eronder. En dan natuurlijk een legging eronder anders hebben we het te koud. Ik heb gekozen voor deze trui met een vleermuis erop en een lichte short. En dan nog eronde leuke witte allstars. Als ze maar niet vies worden in dit weer!

Kisses from Jentel 

8 reacties:

  1. Leuke collage! Die sweaters heb ik wel nodig, het wordt echt kouuud. Klinkt pittig dat dansen, wel leuk inderdaad! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lekker pittig weekje heb je gehad! De combinaties met de sweater truien zijn heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan! Ik zou de tweede combinatie zo aan doen :) Oh en ik ga je even volgen haha. Liefs, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een zwaar weekje achter de rug gehad! De combinaties die je hebt gemaakt vind ik geweldig! Nummer 2 is mijn favoriet! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de derde het leukst voor mijzelf, maar ik vind ze allemaal erg leuk! leuke blog heb je, ik ga je volgen via GFC en Bloglovin! Zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk artikel! Ik vind de laatste 2 outfits het leukst, ik ben zelf niet zo van de rokjes en zie me er niet snel in lopen. Maar het staat altijd zo leuk bij anderen dat ik er de afgelopen tijd vaak over twijfel of ik ook niet zoiets moet proberen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel! Ik vind de eerste 2 outfits het leukst. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥