20140531

Drawings #3

Halloo! Ik had heel lang geleden een notebookje gekocht, mij doel ervan was om het boekje helemaal vol te tekenen. En dat was ongeveer een jaar geleden. Ik had dit boekje gewoon heel lang leeg om mijn bureau laten staan. En heel af en toe ging ik er eens wat in tekenen. En de laatste paar maanden heb ik deze tekeningen gemaakt. En laat me ook weten of jullie vaker tekeningen van mij willen zien! Misschien komen jullie ook een paar tekeningen bekend voor, als je mij op instagram volgt, zo niet klik hier om te volgen. Ik vind t namelijk wel leuk om mij eigen foto's die ik heb gemaakt zelf na te tekenen. Ik hoop dat ik in de toekomst het hele boekje vol heb getekend, vind ik leuk voor later.




En wat vinden jullie ervan? Laat het weten in de reactie!

Kisses,
Jentel 

5 reacties:

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥