20150714

4 loves

Koperen mandje


Lang zittend te twijfelen in de winkel of ik dit mandje zou kopen. Want het was zo leuk mandje, maarja had ik het wel nodig. Uiteindelijk heb ik het gekocht en ik doe er nu mijn make-up in of voor de foto lavendel uit de tuin. Lavendel en koper is echt een mooie kleuren combinatie. Koper is echt zo'n mooie kleur, ik snap nu echt waarom het een woontrend is. Dit mandje komt trouwens van de Hema. 

Klein rosé kettinkje 



Ik ben echt geen sieraden meisje, ik draag nauwelijks ringen, armbanden of oorbellen. Maar wel kettingen en vooral van die kleine kettinkjes, die je op Tumblr en Pinterest ziet. Zoals deze rosé kleurige kettinkje, heel simpel dus ik kan het echt met allés combineren. Vooral als ik iets simpels aan hebt, hebt ik toch een klein detail in mijn look die dag. Als je wilt weten waarvan die vandaan komt, hij is van de H&M

Fruitwater


Ja, ik ben er een beetje verslaafd aan geraakt. Maar ehh, ik blijf wel gehydrateerd. Ik drink het graag op school en gewoon thuis als ik achter mijn computer bezig ben. Ik kan het niet ontkennen dat het ofcourse super fancy eruit ziet met dat fruit in je water, maar bij sommige fruit proef je niet veel van, dat is wel jammer. But still looks fancy tho. Er staan ook superveel foto's van flessen met fruitwater op mijn camera, hihi. Ik hou ervan om komkommer, citroen, munt en limoen erin te doen want die geven de smaak het best af. Drinken jullie ook fruitwater?

Rituals


Laten we eerst even stil staan hoe lekker deze producten van Rituals ruiken, OMG. Naja jullie weten natuurlijk niet hoe dit ruikt, jammer dat ik dat nog niet kan overbrengen naar jullie, misschien ooit in de toekomst? Hopelijk zou wel cool zijn! Ik heb deze producten nog maar net, maar na de eerste dag dat ik een product gebruikte was ik al gelijk in love. Ik bleef maar ruiken aan me lichaam, haha klinkt zo niet goed, maar het ruikt zo jummie. Voor mijn verjaardag gekregen van bae. Ja ik was vorige week donderdag jarig!

Kisses, Jentel 

4 reacties:

  1. Koperen mandjes zijn zo gaaf, vandaag heb ik ook zo'n mandje gekocht bij de Action, maar dan zalm roze. En inderdaad, met lavendel is het een mooie combinatie. Mooie foto's! En nog gefeliciteerd met je verjaardag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah heerlijk allemaal! Koperen mandjes zijn echt mooi en inspirerend. En dat kettinkje is echt mooi subtiel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Dat mandje is zo leuk, ik heb 'm ook en ik heb er 3 minicacti in staan, staat superschattig! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat mandje is zo leuk! Ik ben ook helemaal fan van van die kleine, subtiele kettinkjes. Jouwe is ook super pretty!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat een reactie op me blog plaats.
Ik lees elke reactie met plezier!

kisses ♥